Red MObile

Aktywacja
poza miejscem sprzedaży?

Czy akcja w miejscu sprzedaży musi pozostać wyłącznie w miejscu sprzedaży? Jak zaprojektować aktywacje, by trwała jeszcze długo po opuszczeniu kina, salonu, czy sklepu?
Jak zbudować system poleceń by skutecznie pozyskać nowych uczestników?

Cinema_city Redmobile

Klient

Cinema City

Zakres prac

> Koncepcja i kreacja
> Web & mobile app
> Rozwój i utrzymanie
> Wersje międzynarodowe 

Podsumowanie

Zbudowaliśmy wyjątkowo angażującą aplikację mobilną dla młodych widzów. Mimo iż akcja zaczynała się w miejscu sprzedaży to trwała długo po opuszczeniu kina.

Z telefonu na ekran kinowy!

 

“Wielki mały głos” to wyjątkowa akcja, którą zrealizowaliśmy wspólnie z Cinema City. Jednak nie środowisko kina, czy marka była dla nas największym wyzwaniem. Okazała się nim grupa, do której mówiliśmy. Naszym odbiorcą były dzieci, a wszyscy wiemy, jak są wymagające i bezpośrednie w ocenie.

Udana aktywacja konsumencka!

 

W świecie aktywacji, trudno jest o zupełnie świeży pomysł. Zespół klienta, grupa odbiorców i nasz kreatywny input sprawiły, że powstał projekt zupełnie wyjątkowy.

“Wielki Mały Głos” polegał na bezpośrednim użyczeniu głosów przez dzieci swoim ulubionym bohaterom filmowym. Profesjonalny dubbing to trudna praca i niemałe wyzwanie technologiczne.

Sprawiliśmy, że było to dziecinnie proste.

 

Wielka nagroda
i „Mały Książę”

 

Stworzyliśmy aplikację mobilną oraz www, poprzez którą mali lektorzy podkładali głosy do wybranych przez organizatora fragmentów filmów.

Akcja oprócz tego, że miała bawić i angażować, była de facto konkursem dla dzieci. Nagroda za najlepsze nagranie była niesamowita. To użyczenie głosu głównemu bohaterowi w filmowej, animowanej adaptacji książki Antoine’a de Saint-Exupéry’ego ”Mały Książę”.

Aktywacja poza kinem

 

Tablety z aplikacją były dostępne podczas dedykowanych wydarzeń w kinie, była również możliwość przygotowania nagrania w domowym zaciszu.

Aby projekt zyskał szeroki zasięg zdecydowaliśmy, że na stronie konkursu można oddawać głosy na wybrane nagrania. Dzięki temu o konkursie natychmiast dowiedzieli się wszyscy przyjaciele uczestników i zaangażowali się nie tylko w głosowanie, ale też w tworzenie własnych treści.

Dobre pomysły nie znają granic

Sukces przerósł zarówno nasze jak i klienta oczekiwania. Popularność projektu sprawiła, że akcja została powtórzona przez nas na kilku innych rynkach europejskich w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Dziecka. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu […], jak mawiał Mały Książę, ale daje widoczne efekty, podsumował klient.

Za kulisami

 

Co działo się zanim kurtyna poszła w górę?
Jak zawsze mnóstwo pracy koncepcyjnej zanim ruszyliśmy z miejsca. Gdy uzgodniliśmy jak ważnym jest żeby projekt “żył” również poza murami kina praca nabrała jeszcze więcej tempa.

W oparciu o licencjonowane materiały filmowe klienta przygotowaliśmy projekt aplikacji web & mobile.
Od początku projektu było ważne, żeby wszyscy chętni mogli brać udział w projekcie, naszą rolą było zminimalizowanie bariery technologicznej.

Udało nam się stworzyć projekt, który brał początek w miejscu sprzedaży ale funkcjonował i zyskiwał nowych użytkowników szeroko w przestrzeni Internetu mnożąc zasięg projektu.

Teraz czas
na Twoją aktywację!

Jeśli myślisz o promocji i aktywizacji w miejscu sprzedaży, szukasz sposobu aby połączyć wydarzenia w sieci handlowej z tym co dzieje się cyfrowo w Internecie – powiedz nam o tym.

Pozostaw nam swoje dane kontaktowe, odezwiemy się, a Ty zdecydujesz czy możemy Ci pomóc w projekcie.



    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi Redmobile Sp. z o. o. oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

    Pomogliśmy zmobilizować

    Zmobilizowani
    Zmobilizowani

    To również może Cię zainteresować

    Loteria
    czy konkurs?

    Wśród naszych klientów loteria ma wielu zwolenników, ale ma też zagorzałych przeciwników. Loteria to wygodny dla konsumenta mechanizm zgłoszenia się do promocji. Konkurs jest bardziej elastyczny z perspektywy organizatora i ma krótszy czas wdrożenia. Zobacz co zaproponowaliśmy T-mobile.