Loteria
czy konkurs?
Wśród naszych klientów loteria ma wielu zwolenników, ale ma też zagorzałych przeciwników.
Loteria to wygodny dla konsumenta mechanizm zgłoszenia się do promocji. Konkurs jest bardziej elastyczny z perspektywy organizatora i ma krótszy czas wdrożenia. Zobacz co zaproponowaliśmy T-mobile.
![T-mobile](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/T-mobile.png)
![Group 134](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/Group-134.png)
![T-mobile](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/T-mobile-300x63.jpg)
Klient
T-Mobile Polska
![krzyz](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/krzyz.png)
Zakres prac
> Koncepcja i kreacja
> Obsługa prawna i podatkowa
> IT development
> IT rozwój i utrzymanie
![RMlogo2_red](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/RMlogo2_red-300x55.png)
Podsumowanie
Opracowaliśmy mechanizm loterii promocyjnej, w którym nie wymagaliśmy paragonów. Duży wolumen małych nagród dystrybuowaliśmy w formie e-voucherów.
Brief, analiza
i kluczowe decyzje.
Jak w każdym projekcie sprzedażowym możliwość zdobycia nagród konsument uzyskiwał poprzez nabycie produktu objętego promocją. Na starcie, kluczowe jest prawidłowe zbudowanie piramidy nagród. Szansa na wygraną ma być w zasięgu i motywować do kolejnych zakupów. Najczęściej jednak motywacja słabnie, pod ciężarem paragonów potwierdzających zakup. Czy da się inaczej?
![paragony](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/04/paragony.png)
![t_mobile_kobiety](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/02/t_mobile_kobiety.png)
Wygodnie, bez dowodu zakupu!
Po zdalnym doładowaniu telefonu na numer abonenta automatycznie przesłaliśmy sms z kodem uprawniającym do udziału w loterii. Wszystko co należało zrobić to wprowadzić kod na przygotowanej przez nas promocyjnej stronie wraz ze swoim numerem telefonu. Stronę promocji zintegrowaliśmy z infrastrukturą T-mobile, co uwolniło uczestników promocji od konieczności dokumentowania zakupu paragonem. Cała magia działa się w oprogramowaniu.
Dodatkowa praca,
to dodatkowe rezultaty.
Takie rozwiązanie niesie za sobą szereg prac programistycznych, wymaga uważnego testowania całego rozwiązania przed startem projektu, jak i stałego monitoringu podczas trwania akcji. Inwestycja zwraca się, gdyż upraszczając konsumentowi drogę do zgłoszenia, zyskujemy jego zaangażowanie i zwiększoną częstotliwość zakupu. Zyskują zarówno produkty objęte promocją, jak i pozostałe z portfolio, których sprzedaż rośnie dzięki zwiększonej zauważalności całej oferty – to było naszym dodatkowym celem,
w tworzonym dla klienta scenariuszu.
![t-mobile_kobieta_tel_](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/t-mobile_kobieta_tel_.png)
Wiele nagród? Wirtualna logistyka!
Koszt dystrybucji dużej liczby przystępnych cenowo nagród często przekracza wartość ich zakupu.
Nie z nami. Zachęcamy naszych klientów do stosowania wirtualnych voucherów do sklepów naszych ulubionych partnerów. Są to marki, z którymi pracowaliśmy np. przy Programie Partnerskim dla Dom Development.
Jeśli myślisz o wykorzystaniu w swojej promocji wirtualnych voucherów, to z pewnością znajdziemy rozwiązania właściwe dla Twojej aktywności.
Analiza, optymalizacja, ciągły rozwój.
Na bieżąco analizujemy z klientem dane sprzedażowe oraz ruch i konwersje na stronie. Każdorazowo po projekcie tworzymy podsumowanie oraz wnioski, które możemy z klientem wykorzystać przy kolejnej aktywności.
Dbamy o to, żeby projekt wyglądał świetnie w komunikacji do konsumenta, ale ważne jest dla nas, żeby był również czytelny wewnątrz organizacji klienta. Podsumowanie i wnioski to źródło danych do naszych kolejnych wdrożeń.
![karta_programu-1920x1280 3](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/karta_programu-1920x1280-3.png)
![behind_the_scene](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/02/behind_the_scene.png)
Za kulisami
To o czym pisze się mniej, to kulisy przeprowadzenia promocji konsumenckiej. Gdy opadną pierwsze emocje po naszkicowaniu z klientem mechaniki i piramidy nagród, zaczyna się nasza mniej kolorowa praca.
Przygotowujemy regulamin i niezbędną dokumentację, tworzymy założenia strony www, projektujemy ją i wdrażamy programistycznie.
W trakcie projektu odpowiadamy za bieżącą komunikację z uczestnikami. Realizujemy logistykę zarówno nagród fizycznych, jak i wirtualnych. Na koniec rozliczamy podatki, pity od nagród i zamykamy projekt z dopełnieniem wszystkich formalności.
Rzetelny feedback, jasna komunikacja
Myślisz o realizacji promocji sprzedaży? Cenisz jasne zasady pracy, dobrze zorganizowany zespół i zrozumiałą komunikację? Nie lubisz szukać informacji w dziesiątkach emaili? Mamy podobnie. Doświadczenia zebrane przez nas przy wymagających projektach dają nam wiedzę, którą jesteśmy w stanie wykorzystać zarówno przy punktowych realizacjach, jak i aktywnościach o szerokim, ogólnopolskim zasięgu.
Precyzja
i elastyczność
w działaniu
Organizując konkursy i loterie dla naszych klientów jesteśmy wsparciem w obszarze kreacji i mechaniki, stworzenia regulaminu i odprowadzenia niezbędnych podatków, zapewnienia logistyki i technologii, która sprawi że to wszystko zadziała.
Jeśli jednak masz już swoją ulubioną agencję kreatywną, z którą współpracujesz przy tworzeniu komunikacji – to świetnie! My zajmiemy się całą resztą, a projekt strony przygotujemy w oparciu o dostarczony przez Was key visual.
A Ty, loteria
czy konkurs?
Czy chcesz wiedzieć jak taki projekt mógłby wyglądać dla Twojej marki?
Pozostaw nam swoje dane kontaktowe, zadzwonimy i zapytamy Cię o cele i wyzwania marki w kontekście projektu, w którym moglibyśmy pomóc.
![kontakt_budka](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/02/kontakt_budka.png)
Zmobilizowaliśmy
![zmobilizowani Zmobilizowani](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/Logotypy-Szare.png)
![Zmobilizowani Zmobilizowani](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/04/Group-177-2.png)
To również może Cię zainteresować
Miasto
Ekspertów
Samsung to szeroki asortyment produktowy.
Dokładając ofertę komunikacyjną Orange mamy gotowy przepis na natłok treści marketingowych i nowinek produktowych.
Jak jednak dotrzeć z informacjami do setek doradców w kluczowych salonach? Jak efektywnie motywować sprzedawców i przekazać wiedzę o ofercie w sposób zrozumiały?
![Samsung_miasto_ekspertow Samsung_miasto_ekspertow](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/Dom-1-2-1024x1024.png)