Red MObile

Loteria
czy konkurs?

Wśród naszych klientów loteria ma wielu zwolenników, ale ma też zagorzałych przeciwników.

Loteria to wygodny dla konsumenta mechanizm zgłoszenia się do promocji. Konkurs jest bardziej elastyczny z perspektywy organizatora i ma krótszy czas wdrożenia. Zobacz co zaproponowaliśmy T-mobile.

Klient

T-Mobile Polska

Zakres prac

> Koncepcja i kreacja
> Obsługa prawna i podatkowa
> IT development
> IT rozwój i utrzymanie

Podsumowanie

Opracowaliśmy mechanizm loterii promocyjnej, w którym nie wymagaliśmy paragonów. Duży wolumen małych nagród dystrybuowaliśmy w formie e-voucherów.

Brief, analiza
i kluczowe decyzje.

 

Jak w każdym projekcie sprzedażowym możliwość zdobycia nagród konsument uzyskiwał poprzez nabycie produktu objętego promocją. Na starcie, kluczowe jest prawidłowe zbudowanie piramidy nagród. Szansa na wygraną ma być w zasięgu i motywować do kolejnych zakupów. Najczęściej jednak motywacja słabnie, pod ciężarem paragonów potwierdzających zakup. Czy da się inaczej?

Wygodnie, bez dowodu zakupu!

 

Po zdalnym doładowaniu telefonu na numer abonenta automatycznie przesłaliśmy sms z kodem uprawniającym do udziału w loterii. Wszystko co należało zrobić to wprowadzić kod na przygotowanej przez nas promocyjnej stronie wraz ze swoim numerem telefonu. Stronę promocji zintegrowaliśmy z infrastrukturą T-mobile, co uwolniło uczestników promocji od konieczności dokumentowania zakupu paragonem. Cała magia działa się w oprogramowaniu.

 

 

Dodatkowa praca,
to dodatkowe rezultaty.

Takie rozwiązanie niesie za sobą szereg prac programistycznych, wymaga uważnego testowania całego rozwiązania przed startem projektu, jak i stałego monitoringu podczas trwania akcji. Inwestycja zwraca się, gdyż upraszczając konsumentowi drogę do zgłoszenia, zyskujemy jego zaangażowanie i zwiększoną częstotliwość zakupu. Zyskują zarówno produkty objęte promocją, jak i pozostałe z portfolio, których sprzedaż rośnie dzięki zwiększonej zauważalności całej oferty – to było naszym dodatkowym celem,
w tworzonym dla klienta scenariuszu.

Wiele nagród? Wirtualna logistyka!

 

Koszt dystrybucji dużej liczby przystępnych cenowo nagród często przekracza wartość ich zakupu.

Nie z nami. Zachęcamy naszych klientów do stosowania wirtualnych voucherów do sklepów naszych ulubionych partnerów. Są to marki, z którymi pracowaliśmy np. przy Programie Partnerskim dla Dom Development.
Jeśli myślisz o wykorzystaniu w swojej promocji wirtualnych voucherów, to z pewnością znajdziemy rozwiązania właściwe dla Twojej aktywności.

Analiza, optymalizacja, ciągły rozwój.

 

Na bieżąco analizujemy z klientem dane sprzedażowe oraz ruch i konwersje na stronie. Każdorazowo po projekcie tworzymy podsumowanie oraz wnioski, które możemy z klientem wykorzystać przy kolejnej aktywności.

Dbamy o to, żeby projekt wyglądał świetnie w komunikacji do konsumenta, ale ważne jest dla nas, żeby był również czytelny wewnątrz organizacji klienta. Podsumowanie i wnioski to źródło danych do naszych kolejnych wdrożeń.

 

Za kulisami

 

To o czym pisze się mniej, to kulisy przeprowadzenia promocji konsumenckiej. Gdy opadną pierwsze emocje po naszkicowaniu z klientem mechaniki i piramidy nagród, zaczyna się nasza mniej kolorowa praca.

Przygotowujemy regulamin i niezbędną dokumentację, tworzymy założenia strony www, projektujemy ją i wdrażamy programistycznie.

W trakcie projektu odpowiadamy za bieżącą komunikację z uczestnikami. Realizujemy logistykę zarówno nagród fizycznych, jak i wirtualnych. Na koniec rozliczamy podatki, pity od nagród i zamykamy projekt z dopełnieniem wszystkich formalności.

Rzetelny feedback, jasna komunikacja

Myślisz o realizacji promocji sprzedaży? Cenisz jasne zasady pracy, dobrze zorganizowany zespół i zrozumiałą komunikację? Nie lubisz szukać informacji w dziesiątkach emaili? Mamy podobnie. Doświadczenia zebrane przez nas przy wymagających projektach dają nam wiedzę, którą jesteśmy w stanie wykorzystać zarówno przy punktowych realizacjach, jak i aktywnościach o szerokim, ogólnopolskim zasięgu.

Precyzja
i elastyczność
w działaniu

Organizując konkursy i loterie dla naszych klientów jesteśmy wsparciem w obszarze kreacji i mechaniki, stworzenia regulaminu i odprowadzenia niezbędnych podatków, zapewnienia logistyki i technologii, która sprawi że to wszystko zadziała.

Jeśli jednak masz już swoją ulubioną agencję kreatywną, z którą współpracujesz przy tworzeniu komunikacji – to świetnie! My zajmiemy się całą resztą, a projekt strony przygotujemy w oparciu o dostarczony przez Was key visual.

A Ty, loteria
czy konkurs?

Czy chcesz wiedzieć jak taki projekt mógłby wyglądać dla Twojej marki?

Pozostaw nam swoje dane kontaktowe, zadzwonimy i zapytamy Cię o cele i wyzwania marki w kontekście projektu, w którym moglibyśmy pomóc.



    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi Redmobile Sp. z o. o. oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

    Zmobilizowaliśmy

    Zmobilizowani
    Zmobilizowani

    To również może Cię zainteresować

    Miasto
    Ekspertów

    Samsung to szeroki asortyment produktowy.
    Dokładając ofertę komunikacyjną Orange mamy gotowy przepis na natłok treści marketingowych i nowinek produktowych.

    Jak jednak dotrzeć z informacjami do setek doradców w kluczowych salonach? Jak efektywnie motywować sprzedawców i przekazać wiedzę o ofercie w sposób zrozumiały?

    Samsung_miasto_ekspertow