Red MObile

Emocje
w ubezpieczeniach?

Skuteczny program wsparcia sieci sprzedaży powinien mieć możliwie szeroki zasięg? A może ma być dostępny dla nielicznych, wyłącznie na zaproszenie. Stworzyliśmy z klientem program, który przyniósł zaskakujące wzrosty sprzedaży. Z rocznej aktywacji, zbudowaliśmy wielosezonową strategię.

Warta Redmobile

Klient

Warta

Zakres prac

> Koncepcja i kreacja
> IT development
> Rozwój i utrzymanie
> Eventy & gale
> Mnóstwo wideo

Podsumowanie

Posiadasz szeroką sieci sprzedaży, szukasz sposobu na komunikację i aktywację zespołów? Przeczytaj jak uporządkowanie procesów i emocje w komunikacji mogą zbudować sukces.

Klub Elitarni.

 

Stanęliśmy przed wyzwaniem, jak dotrzeć z dużą ilością informacji do właścicieli największych multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce.
Jak zachęcić zapracowanych ludzi do przekazania kluczowych danych swoim pracownikom? Jak wesprzeć sprzedaż i wymianę informacji wśród pośredników?
Wraz z HDI & Wartą znaleźliśmy na to sposób.

Branżowy klub, wyłącznie
na zaproszenie.

 

Stworzyliśmy program wsparcia w postaci zamkniętego, klubowego środowiska online & offline.
Klub Elitarni jest platformą, która dostarcza solidną dawkę informacji o tym jak rozwijać sprzedaż wspólnie z Wartą, jak budować relacje w biznesie, integruje multiagencje współpracujące z TUiR oraz dostarcza niezbędnych narzędzi do rozwoju biznesu.

Powstanie klubu miało ujednolicić i przyspieszyć wymianę informacji i prowadzić wprost do bardziej efektywnej pracy i wzrostu sprzedaży oferty ubezpieczeniowej.

 

Sprzedaż na wysokich obrotach.

 

Program nie tylko dostarcza narzędzia do prowadzenia sprzedaży, ale zdecydowanie motywuje do działania. Zaprojektowaliśmy sprinty sprzedażowe, których wyniki są premiowane wyjątkowymi nagrodami.

O ile wyjazdy zagraniczne nie są niczym wyjątkowym to spotkanie z Krzysztofem Hołowczycem w jego rajdówce już tak.  Dla najlepszych partnerów sprzedażowych zorganizowaliśmy event, podczas którego w towarzystwie Hołka można było doświadczyć rajdowych emocji na trasie odcinka specjalnego oraz pomknąć najlepszymi autami świata po drogach mazowsza.

Sky is the limit. Serio? 

Nieraz słyszycie że w realizacji celów sprzedażowych tylko sky is the limit, prawda?  Dla nas zabrzmiało to jak wyzwanie dlatego kolejny sezon działania Klubu poświęciliśmy właśnie sięganiu wyżej niż chmury. Do projektu zaprosiliśmy naszego przyjaciela Sebastiana Kawę – wielokrotnego mistrza świata w szybownictwie. Sebastian podzielił się z nami swoją receptą na wysokie loty. Zmotywował nas też do poszerzenia Klubu na nowe grupy sprzedażowe i do zaproszenia kolejnych mistrzów!

Strzelisz gola Jerzemu Dudkowi?

W rozmowie z nami naprawdę trzeba uważać na słowa. Gdy usłyszeliśmy, że sprzedaż jest jak mecz i wygrywa ten, który strzeli więcej bramek – natychmiast pomyśleliśmy o Jerzym Dudku. Ten światowej sławy goalkeeper, bramkarz reprezentacji Polski pomógł nam zbudować wyjątkowe wydarzenie dla grupy najlepszych agentów Klubu Elitarny. Zgromadziliśmy ponad setkę graczy, z najlepszych multiagencji, w końcu piłka to nasz ulubiony narodowy  sport! Jurek jest świetnym graczem zespołowym! Potrafi inspirować na boisku, ale jego duch rywalizacji dodaje siły do działania również w biznesie!

Żółta koszulka lidera

 

I owszem, na kolejnym spotkaniu ktoś znowu przypadkiem rzucił: nieważne jakie są przeszkody musimy być pierwsi na mecie.  Nasze myśli pobiegły natychmiast do naszej olimpijki Mai Włoszczowskiej. Wspólnie z Mają zorganizowaliśmy fantastyczną rowerową wyprawę po górach Izerskich. Jak każde spotkanie z mistrzem to również dało potężny zastrzyk motywacji. Zbudowało poczucie, że wszystko jest w naszym zasięgu wystarczy “tylko” konsekwencja  w dążeniu do celu, a po trudnym odcinku zwycięstwo na mecie smakuje szczególnie dobrze.

Uniwersalna platforma

 

Klub Elitarni to przykład sukcesu komunikacyjnego, ale także nowoczesnego podejścia do technologii, która przynosi realny i wymierny efekt sprzedażowy.

Multiagencje ubezpieczeniowe uczestniczące w programie zanotowały dwucyfrowe wzrosty sprzedaży polis. Program, jego jasność, łatwość i proste zasady na co dzień motywują tysiące agentów, co pozwala nam uznać ten projekt za realny sukces.

Koncept projektu opracowany jest w taki sposób, że daje możliwość realizacji zbliżonego scenariusza w innych nich ubezpieczeniowa branżach.

Za kulisami

 

Klub Elitarni to jeden z naszych ulubionych projektów.
Przerodził się w długofalowy projekt, dzięki któremu nasz klient zbudował silną pozycję w sieci sprzedaży. Nasze zadania związane z projektem również ewoluowały.

Początkowo odpowiadaliśmy za stworzenie konceptu klubu i jego komunikację wśród agentów. Zaprojektowaliśmy serwis internetowy który z czasem ewoluował w wewnętrze rozwiązanie intranetowe, zintegrowane z systemami klienta.

Tworzyliśmy założenia i realizowaliśmy poszczególne eventy, które są niezapomnianymi nagrodami dla uczestników projektu. Poznaliśmy fantastycznych sportowców i z czasem nawiązaliśmy nowe przyjaźnie.

Proces + emocje = sukces

Jeśli myślisz o uruchomieniu projektu wsparcia sprzedaży w swojej sieci, chcesz stworzyć skuteczny program, który odróżni Twoją markę od działań pozostałych graczy na rynku – sprawdź nas. Możliwe, że będziemy w stanie przygotować koncept, który Cię zachwyci. Doświadczenia zebrane przez nas przy wymagających projektach dają nam wiedzę, którą jesteśmy w stanie wykorzystać zarówno przy punktowych realizacjach, jak i aktywnościach o szerokim, ogólnopolskim zasięgu.

Mistrzostwo świata w sprzedaży?

Czy chcesz wiedzieć jak taki projekt mógłby wyglądać dla Twojej marki?

Pozostaw nam swoje dane kontaktowe, odezwiemy się i zapytamy Cię o cele i wyzwania marki w kontekście projektu, w którym moglibyśmy pomóc.



    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi Redmobile Sp. z o. o. oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

    Zmobilizowaliśmy

    Zmobilizowani
    Zmobilizowani

    To również może Cię zainteresować

    Miasto
    Ekspertów

    Samsung to szeroki asortyment produktowy.
    Dokładając ofertę komunikacyjną Orange mamy gotowy przepis na natłok treści marketingowych i nowinek produktowych.

    Jak jednak dotrzeć z informacjami do setek doradców w kluczowych salonach? Jak efektywnie motywować sprzedawców i przekazać wiedzę o ofercie w sposób zrozumiały?

    Samsung_miasto_ekspertow