Ekspresowa
pomoc!
Jak utrzymać satysfakcję klienta z zakupu w długim okresie? Jak kształtować doświadczenie płynące z korzystania z produktu aby konsumenci chętniej polecali go nowym klientom.
Czy aplikacja mobilna może być kluczem zwiększenia sprzedaży z polecenia?
![Dom (2)](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/Dom-2.png)
![Saeco Redmobile Saeco Redmobile](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/Group-165.png)
![Vector (1)](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/Vector-1.png)
Klient
Philips Polska Saeco
![krzyz](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/krzyz.png)
Zakres prac
> Koncepcja i kreacja
> Web & mobile app
> Rozwój i utrzymanie, 4 kraje
![RMlogo2_red](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/RMlogo2_red-300x55.png)
Podsumowanie
Stworzyliśmy aplikację mobilną, która treścią inspirowała domowych baristów, a muzyką umilała im czas przy filiżance. Przy okazji gwarantowała prawidłowe użytkowanie produktu i była źródłem poleceń. Zobacz jak odnieśliśmy sukces wspólnie z Saeco.
Czarny scenariusz
Wyobraźcie sobie, że któregoś poranka psuje się Wasz ekspres do kawy. Nikomu nie życzymy takiego dramatu, ale wiemy, że w nerwach na pewno nie znajdziecie instrukcji obsługi, czy telefonu do serwisu.
Saeco, włoski producent ekspresów przewidział to. Wspólnie stworzyliśmy specjalną aplikację, by nigdy więcej nie szukać instrukcji obsługi.
![wywazona_komunikacja2-1920x991 1 (8)](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/wywazona_komunikacja2-1920x991-1-8.png)
![karta_programu-1920x1280 2 (5)](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/karta_programu-1920x1280-2-5.png)
Nie ma burzy mózgów bez kofeiny
Wraz z Philips Polska odbyliśmy serię kreatywnych warsztatów. Tak doprecyzowaliśmy cele i ustaliliśmy, że aplikacja mobilna dla marki ekspresów do kawy będzie czymś więcej niż tylko instrukcją obsługi. Tak powstał projekt, który pozwolił nam budować nie tylko ekspercki wizerunek marki w świecie kawy, ale zadowolić oczekiwania Klienta i co najważniejsze użytkownika ekspresu.
Kawa to też zabawa
Instrukcja i serwisowa check-lista to prawdziwe przyczyny powstania aplikacji. Chcieliśmy jednak więcej. Dlatego dodaliśmy w aplikacji funkcjonalności, które zachęcą do powrotu i jej regularnego używania. Od teraz każdy mógł poznać historię kawy i ciekawostki na jej temat. Wstać na dźwięk budzika, emitującego kojące brazylijskie nuty, czy powróżyć z fusów i poznać przepis na swoją ulubiona kawę!
![wywazona_komunikacja2-1920x991 1 (7)](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/wywazona_komunikacja2-1920x991-1-7.png)
![karta_programu-1920x1280 2 (6)](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/karta_programu-1920x1280-2-6.png)
Domowy barista i service-man w jednym
Pobudzaliśmy też małego baristę tkwiącego w każdym z wielbicieli kawy. W apetycznych materiałach wideo zdradzaliśmy tajniki parzenia poszczególnych kaw. A pomiędzy kolejnymi wizytami, sygnalizowaliśmy potrzebę domowej konserwacji ekspresu, usunięcia kamienia, czy odświeżenia filtra, tak by działał on dłużej i w najlepszej kondycji. Wszystko z zaleceniami producenta.
Smak sukcesu
i świeży aromat technologii
Co na to konsumenci? Aplikacja trafiała na ich urządzenia tuż po zakupie ekspresu Saeco. Wykorzystaliśmy do efektywnej dystrybucji m.in. klub konsumencki, opakowanie czy targetowaną komunikację w innych kanałach.
Po uruchomieniu projektu nastąpił wzrost satysfakcji u klientów marki. Sam projekt zyskał przychylność branży reklamowej i został wyróżniony jako jedyne z mobilnych rozwiązań w konkursie Golden Arrow.
![behind_the_scene](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/02/behind_the_scene.png)
Za kulisami
Dużo czasu spędziliśmy z kawą w dłoni analizując z klientem wyzwania jakie przed nami stały. To był jeden z tych projektów, których udało się zrobic krok w tył, żeby potem skoczyc mocno do przodu.
W każdym projekcie poświęcamy dużo uwagi, aby upewnic sie, że brief faktycznie odzwierciedla wyzwania i precyzyjnie definiuje cele marki klienta. Ta praca, szczególnie w dalszym etapie pozwala nam miec pewnosc że pracujemy we właściwym kierunku.
W tym projekcie praca koncepcyjna nad briefem była równie kreatywnym procesem, do praca projektowa i samo wdrożenie technologiczne. A wymyśliliśmy tu naprawdę dużo i mamy tym większą satysfakcję, że wszystkie założenia sie sprawdziły. Skontaktuj sie z nami, chętnie przybliżymy szczegóły naszego warsztatu pracy na spotkaniu.
Rzetelny feedback, jasna komunikacja
Cenisz jasne zasady pracy i czytelną komunikację? Lubisz dobrze zorganizowany zespół, który faktycznie rozumie Twój feedback? Mamy podobnie. Doświadczenia zebrane przez nas przy wymagających projektach dają nam nastawienie i wiedzę, którą chętnie wykorzystujemy zarówno przy punktowych realizacjach, jak i aktywnościach o szerokim, zasięgu.
A Ty, doppio
czy latte?
Jeśli potrzebujesz zespołu do twórczego brainstormu przy nowym projekcie to jest szansa,
że możemy pomóc.
Pozostaw nam swoje dane kontaktowe, zadzwonimy i zapytamy Cię o cele i wyzwania marki w kontekście projektu, w którym moglibyśmy pomóc. Nie zapomnij o kawie!
![kontakt_budka](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/02/kontakt_budka.png)
Zmobilizowaliśmy
![zmobilizowani Zmobilizowani](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/Logotypy-Szare.png)
![Zmobilizowani Zmobilizowani](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/04/Group-177-2.png)
To również może Cię zainteresować
Kierunek
lojalność
Stanęliśmy przed sporym wyzwaniem. Jak połączyć, markę samochodów premium, sieć dealerów i autoryzowanych stacji obsługi, kilkadziesiąt różnych wizji na komunikację…
…z tysiącami klientów oczekujących usług na poziomie s-klasy. Myślicie, że oni mogą być zainteresowani programem lojalnościowym?
![Mercedes Mercedes](https://new.redmobile.pl/wp-content/uploads/2023/03/Mercedes-1.png)