Zamień event na leady!
Czy akcja w miejscu sprzedaży musi pozostać wyłącznie w miejscu sprzedaży? Jak zaprojektować aktywacje, by trwała jeszcze długo po opuszczeniu lokalizacji. Jak zbierać dane wieczorem by rano wysłać komunikację?
Klient
Pernod Ricard
Zakres prac
> Koncepcja i kreacja
> IT development
> Aplikacja mobilna
Podsumowanie
Rozbudowaliśmy eventy i wydarzenia marki o aplikację mobilną. Teraz podczas samplingów i aktywacji dane zbierane są łatwiej, a komunikacja z konsumentem zaczyna się natychmiast.
Zamień wydarzenie na leady!
Marki alkoholi nie mają łatwego życia reklamowego. Szereg obostrzeń i prawnych regulacji sprawiają, że marki muszą działać ostrożnie. Muszą jednak zbierać dane na temat swoich konsumentów, by móc łatwiej dotrzeć do nich z komunikatem.
Naszym wyzwaniem było zebranie jak największej ilości leadów oraz informacji na temat zachowań konsumenckich. Projekt youRyou dla Pernod Ricard jak się domyślacie odbywał się w naturalnym środowisku, czyli na imprezach. To przemyślana akcja, w której wszyscy mieli bawić się szampańsko.
Sprawdź kim jest Twój klient?
Stworzyliśmy przyjazną i zabawną aplikację na iPad. Ankietowani skuszeni nagrodą w postaci degustacji, opowiedzieli nam w kilku prostych pytaniach na temat swoich preferencji i ulubionych alkoholi.
Odpowiedzi analizowane były w czasie rzeczywistym. Algorytm stworzony przez Paryskie biuro firmy, rekomendował, która marka z asortymentu Pernod Ricard pasuje do ankietowanej osoby najbardziej.
Z imprezy w chmurę!
Nasz projekt okazał się skuteczny. Aplikacja strukturyzowała proces przeprowadzania ankiet, dzięki czemu podniosła jakość gromadzonych danych.
Wyniki na bieżąco trafiały do chmury obliczeniowej i do centralnego systemu CRM. Ankiety można było z łatwością przeprowadzać podczas wielu aktywacji i szeregu eventów, zwiększając komfort pracy ankieterów i liczbę przeprowadzonych rozmów.
Mocne dane i natychmiastowa komunikacja
Program otwierał nowy rozdział aktywacji konsumenckich. Od początku procesu dane były w 100% cyfrowe, bez marnowania nawet kartki papieru i czasu na jego digitalizację.
Dostęp do danych był zdalny, ale przede wszystkim natychmiastowy. Konsument mógł spodziewać się nowego zaproszenia już następnego ranka po udanej imprezie! Wszyscy bawili się setnie, albo i dwusetnie.
Strzel sobie!
Aktywacja w klubach bywają podobne. Promotor, uśmiech, produkt. Udało nam się wprowadzić trochę nowego, cyfrowego ducha. Dla marki Jameson, przy okazji aktywności w lokalach stworzyliśmy aplikację samplingową.
Aby wygrać darmowego shot’a ulubionej whiskey należało strzelić bramkę.
Chcieliśmy jednak oszczędzić tłuczonego szkła w lokalu, więc cała rywalizacja w rzutach karnych odbywała się na tablecie. Wraz z wydaniem produktu prowadziliśmy zapisy do bazy konsumenckiej.
Za kulisami
Trzeźwo patrząc na nasz udział w projekcie musimy przyznać, że lubimy tę pracę. Do naszych zadań należało doprecyzowanie założeń projektowych, przygotowanie całościowej koncepcji obu aplikacji a następnie ich realizacja programistyczna i analiza danych.
Dbamy o to, żeby projekt wyglądał świetnie w komunikacji do konsumenta, ale jest ważne jest dla nas, żeby był czytelny wewnątrz organizacji klienta. Podsumowanie i wnioski to źródło danych do naszych kolejnych wdrożeń.
Nie gwarantujemy jednak sukcesów w piłce nożnej.
Rzetelny feedback
i jasna komunikacja
Myślisz o realizacji aktywacji sprzedażowych oraz wydarzeń, które chcesz wspierać cyfrowo? Chcesz mieć przy sobie zespół, który będzie Cię wspierał w tworzeniu założeń i realizacji projektu? Cenisz jasne zasady pracy i zrozumiałą komunikację – kliknij poniżej – to może być początek udanej współpracy.
Doświadczenia zebrane przez nas przy wymagających projektach dają nam wiedzę, którą jesteśmy w stanie wykorzystać zarówno przy punktowych realizacjach, jak i aktywnościach o szerokim, ogólnopolskim zasięgu.
Chcesz więcej ze swoich aktywacji?
Czy chcesz wiedziec jak taki projekt mógłby wyglądac dla Twojej marki?
Pozostaw nam swoje dane kontaktowe, odezwiemy się i zapytamy Cię o cele i wyzwania marki w kontekście projektu, w którym moglibyśmy pomóc. Przypomnij, żebyśmy opowiedzieli o projekcie dla Tauron i Tour de Pologne!
Zmobilizowaliśmy
To również może Cię zainteresować
Aktywacja
poza miejscem sprzedaży?
Czy akcja w miejscu sprzedaży musi pozostać wyłącznie w miejscu sprzedaży? Jak zaprojektować aktywacje, by trwała jeszcze długo po opuszczeniu kina, salonu, czy sklepu?
Jak zbudować system poleceń by skutecznie pozyskać nowych uczestników?