Tworzymy architekturę
sprzedaży!
Jak dotrzeć z ofertą do profesjonalistów i ułatwić im pracę? Czy katalog produktowy można zbudować w atrakcyjny sposób jednocześnie budując świadomość produktów oraz upraszczając proces sprzedażowy?
Klient
Saint Gobain Isover
Zakres prac
> Koncepcja i kreacja
> IT development
> Aplikacja mobilna
Podsumowanie
Aplikacja na iPad dla architektów umożliwiająca wygodny wybór rozwiązań konstrukcyjnych. Uproszczenie pracy projektowej to wzrost zamówień produktu w grupie profesjonalistów.
Architektura sprzedaży
Jak sprzedać produkty specjalistom? Jak nie drukować milionów katalogów? Jak być ekspertem prawnym dla ekspertów budowlanych? Jak pokazać im produkty, o których istnieniu nie mieli nawet pojęcia?
To było nasze wyzwanie we współpracy z marką Isover oraz architektami.
Budowanie świadomości marki
Celem aplikacji było budowanie świadomości i usprawnienie procesu doboru systemów Isover w zależności od założeń projektu, zarówno architektonicznych jak i prawnych.
Zbudowaliśmy aplikację, która stała się narzędziem ułatwiającym profesjonalistom, projektowanie systemów przegród ściennych i podłogowych. Kreator umożliwiał wygodny dobór rozwiązań spełniających wymagane normy, a automatyczny proces ich doboru pozwolił na szybkie i precyzyjne skomponowanie listy zakupów.
Architektoniczna awangarda
Architekci to trendsetterzy i prekursorzy wszelkich trendów, dlatego zgodnie z założeniami Isover, aplikacja powstała tylko w środowisku iOS. Mimo to zyskała wielu sympatyków i wciąż stanowi nowoczesną wizytówkę i katalog możliwości produktowych marki.
Za kulisami
Czasem budowa sprzedaży w określonej grupie docelowej sprowadza się do dostarczenia wygodnych narzędzi do pracy. Nauczyliśmy się tego w branży automotive i w ubezpieczeniach. To doświadczenie wykorzystaliśmy w projekcie dla Isover.
Wspólnie z klientem przełożyliśmy żmudny proces przez który przechodzą architekci na przyjazne flow aplikacji. Tylko tyle i aż tyle wystarczyło.
Czy w Twoim procesie sprzedaży możliwe jest ułatwienie klientowi wyboru Twojego właściwego produktu? Być może sprzedajesz do grupy, która wymaga innego ułożenia procesu i innych narzędzi. Powiedz nam o tym. Podpowiemy rozwiązania, a Ty zdecydujesz czy chcesz z nami rozwijać ten pomysł.
Zaprojektuj sprzedaż z nami.
Czy chcesz wiedzieć jak taki projekt mógłby wyglądać dla Twojej marki?
Pozostaw nam swoje dane kontaktowe, zadzwonimy i zapytamy Cię o cele i wyzwania w kontekście projektu, w którym moglibyśmy pomóc.
Zmobilizowaliśmy
To również może Cię zainteresować
Zamień event na leady!
Czy akcja w miejscu sprzedaży musi pozostać wyłącznie w miejscu sprzedaży? Jak zaprojektować aktywacje, by trwała jeszcze długo po opuszczeniu lokalizacji. Jak zbierać dane wieczorem by rano wysłać komunikację?