Red MObile

Program Partnerski

Po co deweloperowi program lojalnościowy? Czy warto utrzymywać relację z Klientem już po sprzedaży mieszkania?
Z Dom Development wyszliśmy z założenia, dom to nie tylko mury mieszkania, o które zadbał sam deweloper, ale i atmosfera wokół niego. Stąd niebanalny pomysł na posprzedażowy program partnerski.

Dom Development
Dom Development Redmobile

Klient

Dom Development

Zakres prac

> Koncepcja i kreacja
> Web i mobile development
> Rozwój i utrzymanie
> Pozyskanie partnerów
> Pełna obsługa prawna 

Podsumowanie

Stworzyliśmy posprzedażowy program partnerski. Pozyskaliśmy partnerów akcji, podpisaliśmy z nimi umowy. Stworzyliśmy aplikację web & mobile dla programu. Prowadziliśmy komunikacje z tysiącami uczestników projektu.

Renomę buduje się w czasie.

 

Czy warto utrzymywać relację z Klientem po sprzedaży mieszkania? Otóż tak, bo to właśnie klienci w dużej mierze kształtują opinie o jakości produktu deweloperskiego. Z Dom Development wierzymy, że dom to nie tylko mury, ale i atmosfera wokół niego. Stąd niebanalny pomysł na posprzedażowy program partnerski.

Wykończ mieszkanie, zanim ono wykończy Ciebie.

 

Odbierając mieszkanie w stanie deweloperskim dla wielu z nas zaczynają się schody. Wszędzie daleko, nie wiemy, co i gdzie kupić. Dlatego powstał program, który skupił wielu partnerów z branży projektowania i wykończenia mieszkania w jednym miejscu.

Specjalne wynegocjowane przez nas u partnerów promocje i ceny miały ułatwić urządzanie mieszkania, ale i odnalezienie się w życiu codziennym w nowej, nieznanej dla mieszkańców okolicy.

Dewelopersko
i partnersko

Od podpisania umowy deweloperskiej do wprowadzenia się do nowego mieszkania często mija dłuższa chwila. Zadbaliśmy o taki dobór partnerów oraz o dostosowanie poziomu ofert wchodzących do programu, by odpowiadał on najbardziej wymagającym niezależnie od tego, czy już urządzają mieszkanie, czy dopiero podpisali umowę.
W projekcie pojawiły się siłownie, cukiernie, projektanci, przedszkola i inni fantastyczni partnerzy. Współpraca i monitorowanie zadowolenia korzystających z programu sprawia, że jest on wciąż żywym organizmem.

 

Po sąsiedzku i pod dobry adres.

 

Inicjatywa i samo rozwiązanie technologiczne, jest otwarte na nowych partnerów projektu. Użytkownicy, klienci Dom Development podzieleni są bazie m.in. z uwzględnieniem lokalizacji inwestycji. Dzięki takiemu rozwiązaniu partnerzy mogą personalizować swoją ofertę oraz promocje do wszystkich z danej okolicy.

Informacje o happy hours, promocjach, zapisach do przedszkola, czy odkrywanie nowych punktów gastronomicznych, nie tylko ułatwia na co dzień życie tysiącom mieszkańców, ale buduje partnerską więź
i wizerunek dewelopera.

Mobilnie i tradycyjnie.

 

W Redmobile dołożyliśmy starań, by program partnerski był otwarty i zyskał szeroki dostęp. Do każdej nowej umowy deweloperskiej był wydawany pakiet powitalny, a w nim karta programu partnerskiego. By pozostać zawsze pod ręką, stworzyliśmy aplikację mobilną. Dla tych, którzy preferują przeglądanie treści na większym ekranie powstała pełnoprawna platforma internetowa w postaci dedykowanego serwisu on-line.
Poprzez panel swoimi ofertami w serwisie mogli również zarządzać partnerzy programu.

Za kulisami

 

Czyli jak pomogliśmy klientowi i jak możemy pomóc Tobie osiągnąć Twoje cele w podobnym projekcie?

Naszą rolą było sformułowanie fundamentów, podstawowych założeń funkcjonowania i rozwoju programu. Kluczowym procesem był etap doboru i selekcji partnerów programu, a następnie opracowanie dokumentacji prawnej projektu, umów i regulaminów.

W kolejnych krokach nastąpiło stworzenie kompleksowej komunikacji – zarówno do partnerów jak i do samych klientów. Wdrożyliśmy platformę online, zaprojektowaliśmy komunikację e-mail, SMS, wyprodukowaliśmy pakiety powitalne wraz z kartą programu.

Jednym z elementów sukcesu była bieżąca obsługa platformy i zarządzanie relacjami zarówno z partnerami jak i z dziesiątkami tysięcy klientów objętych programem.

Rzetelny feedback, jasna komunikacja

Jeśli zastanawiasz się nad projektem partnerskim, dla swoich klientów lub dla sieci sprzedaży i cenisz jasne zasady pracy, zaangażowany zespół i zrozumiałą komunikację – odezwij się do nas. To może być początek udanej współpracy.
Doświadczenia zebrane przez nas przy wymagających projektach dają nam wiedzę, którą wykorzystujemy zarówno przy punktowych realizacjach, jak i aktywnościach
o szerokim zasięgu.

Zacznijmy
od fundamentów

Czy chcesz wiedzieć jak taki projekt mógłby wyglądać dla Twojej marki?

Pozostaw nam swoje dane, odezwiemy się, zapytamy Cię o cele i wyzwania marki w kontekście projektu, w którym moglibyśmy pomóc.



    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi Redmobile Sp. z o. o. oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

    Zmobilizowaliśmy również 

    Zmobilizowani
    Zmobilizowani

    Ten projekt też może Cię zainteresować

    Kierunek 
    lojalność

    Stanęliśmy przed sporym wyzwaniem. Jak połączyć, markę samochodów premium, sieć dealerów i autoryzowanych stacji obsługi, kilkadziesiąt różnych wizji na komunikację…

    …z tysiącami klientów oczekujących usług na poziomie s-klasy. Myślicie, że oni mogą być zainteresowani programem lojalnościowym?

    Mercedes