Program Partnerski
Po co deweloperowi program lojalnościowy? Czy warto utrzymywać relację z Klientem już po sprzedaży mieszkania?
Z Dom Development wyszliśmy z założenia, dom to nie tylko mury mieszkania, o które zadbał sam deweloper, ale i atmosfera wokół niego. Stąd niebanalny pomysł na posprzedażowy program partnerski.
Klient
Dom Development
Zakres prac
> Koncepcja i kreacja
> Web i mobile development
> Rozwój i utrzymanie
> Pozyskanie partnerów
> Pełna obsługa prawna
Podsumowanie
Stworzyliśmy posprzedażowy program partnerski. Pozyskaliśmy partnerów akcji, podpisaliśmy z nimi umowy. Stworzyliśmy aplikację web & mobile dla programu. Prowadziliśmy komunikacje z tysiącami uczestników projektu.
Renomę buduje się w czasie.
Czy warto utrzymywać relację z Klientem po sprzedaży mieszkania? Otóż tak, bo to właśnie klienci w dużej mierze kształtują opinie o jakości produktu deweloperskiego. Z Dom Development wierzymy, że dom to nie tylko mury, ale i atmosfera wokół niego. Stąd niebanalny pomysł na posprzedażowy program partnerski.
Wykończ mieszkanie, zanim ono wykończy Ciebie.
Odbierając mieszkanie w stanie deweloperskim dla wielu z nas zaczynają się schody. Wszędzie daleko, nie wiemy, co i gdzie kupić. Dlatego powstał program, który skupił wielu partnerów z branży projektowania i wykończenia mieszkania w jednym miejscu.
Specjalne wynegocjowane przez nas u partnerów promocje i ceny miały ułatwić urządzanie mieszkania, ale i odnalezienie się w życiu codziennym w nowej, nieznanej dla mieszkańców okolicy.
Dewelopersko
i partnersko
Od podpisania umowy deweloperskiej do wprowadzenia się do nowego mieszkania często mija dłuższa chwila. Zadbaliśmy o taki dobór partnerów oraz o dostosowanie poziomu ofert wchodzących do programu, by odpowiadał on najbardziej wymagającym niezależnie od tego, czy już urządzają mieszkanie, czy dopiero podpisali umowę.
W projekcie pojawiły się siłownie, cukiernie, projektanci, przedszkola i inni fantastyczni partnerzy. Współpraca i monitorowanie zadowolenia korzystających z programu sprawia, że jest on wciąż żywym organizmem.
Po sąsiedzku i pod dobry adres.
Inicjatywa i samo rozwiązanie technologiczne, jest otwarte na nowych partnerów projektu. Użytkownicy, klienci Dom Development podzieleni są bazie m.in. z uwzględnieniem lokalizacji inwestycji. Dzięki takiemu rozwiązaniu partnerzy mogą personalizować swoją ofertę oraz promocje do wszystkich z danej okolicy.
Informacje o happy hours, promocjach, zapisach do przedszkola, czy odkrywanie nowych punktów gastronomicznych, nie tylko ułatwia na co dzień życie tysiącom mieszkańców, ale buduje partnerską więź
i wizerunek dewelopera.
Mobilnie i tradycyjnie.
W Redmobile dołożyliśmy starań, by program partnerski był otwarty i zyskał szeroki dostęp. Do każdej nowej umowy deweloperskiej był wydawany pakiet powitalny, a w nim karta programu partnerskiego. By pozostać zawsze pod ręką, stworzyliśmy aplikację mobilną. Dla tych, którzy preferują przeglądanie treści na większym ekranie powstała pełnoprawna platforma internetowa w postaci dedykowanego serwisu on-line.
Poprzez panel swoimi ofertami w serwisie mogli również zarządzać partnerzy programu.
Za kulisami
Czyli jak pomogliśmy klientowi i jak możemy pomóc Tobie osiągnąć Twoje cele w podobnym projekcie?
Naszą rolą było sformułowanie fundamentów, podstawowych założeń funkcjonowania i rozwoju programu. Kluczowym procesem był etap doboru i selekcji partnerów programu, a następnie opracowanie dokumentacji prawnej projektu, umów i regulaminów.
W kolejnych krokach nastąpiło stworzenie kompleksowej komunikacji – zarówno do partnerów jak i do samych klientów. Wdrożyliśmy platformę online, zaprojektowaliśmy komunikację e-mail, SMS, wyprodukowaliśmy pakiety powitalne wraz z kartą programu.
Jednym z elementów sukcesu była bieżąca obsługa platformy i zarządzanie relacjami zarówno z partnerami jak i z dziesiątkami tysięcy klientów objętych programem.
Rzetelny feedback, jasna komunikacja
Jeśli zastanawiasz się nad projektem partnerskim, dla swoich klientów lub dla sieci sprzedaży i cenisz jasne zasady pracy, zaangażowany zespół i zrozumiałą komunikację – odezwij się do nas. To może być początek udanej współpracy.
Doświadczenia zebrane przez nas przy wymagających projektach dają nam wiedzę, którą wykorzystujemy zarówno przy punktowych realizacjach, jak i aktywnościach
o szerokim zasięgu.
Zacznijmy
od fundamentów
Czy chcesz wiedzieć jak taki projekt mógłby wyglądać dla Twojej marki?
Pozostaw nam swoje dane, odezwiemy się, zapytamy Cię o cele i wyzwania marki w kontekście projektu, w którym moglibyśmy pomóc.
Zmobilizowaliśmy również
Ten projekt też może Cię zainteresować
Kierunek
lojalność
Stanęliśmy przed sporym wyzwaniem. Jak połączyć, markę samochodów premium, sieć dealerów i autoryzowanych stacji obsługi, kilkadziesiąt różnych wizji na komunikację…
…z tysiącami klientów oczekujących usług na poziomie s-klasy. Myślicie, że oni mogą być zainteresowani programem lojalnościowym?