Warta
Klub Elitarni

Sprzedaż

Uszy prezesów

Stanęliśmy przed wyzwaniem, jak dotrzeć z dużą ilością informacji do prezesów największych multi-agencji ubezpieczeniowych w Polsce? Jak nakłonić tych zapracowanych ludzi do przekazania tego wszystkiego swoim pracownikom? Jednocześnie jak wesprzeć sprzedaż i wymianę informacji wśród pośredników? Wraz z HDI & Wartą znaleźliśmy na to sprytny sposób.

Branżowy klub wsparcia sprzedaży

Postanowiliśmy stworzyć program wsparcia w postaci zamkniętego, klubowego środowiska. Klub Elitarni miał być forum, platformą, w której można wymieniać się informacjami w sposób usystematyzowany. Miało to nie tylko przyczynić się do większej higieny pracy, ale ujednolicić i przyspieszyć wymianę informacji. To z kolei, prowadzić wprost do bardziej efektywnej sprzedaży i jednoczyć środowisko agentów ubezpieczeniowych.

Sprzedaż na wysokich obrotach

Założenia klubu i serwisu zadziałały natychmiast. Nie tylko ułatwiły pracę, ale też dały przejrzystość w wymianie informacji. Program nie tylko pomaga sprzedawać, ale zdecydowanie motywuje do takiego działania. Dla najlepszych sprzedawców wraz z Super Car Club zorganizowaliśmy event, podczas którego  w towarzystwie Krzysztofa Hołowczyca można było pomknąć najlepszymi autami świata po mazurskich drogach.

Efektywna sprzedaż i efektowna nagroda

Niech miarą sukcesu programu będą kolejne dwie edycje eventów dla najlepszych sprzedawców w Klubie Elitarni. „Sky is the limit” to motto spotkania i lotów szybowcem z mistrzem świata, Sebastianem Kawą, czy horyzontalny ślizg bolidem wodnym obok Bartka Marszałka, jedynego polaka w cyklu F1H2O.

Warto szukać rozwiązań

Klub Elitarni to przykład nie tylko sukcesu komunikacyjnego, ale także nowoczesnego podejścia do technologii, która przynosi realny i wymierny efekt sprzedażowy. Multiagencje ubezpieczeniowe uczestniczące w programie zanotowały dwucyfrowe wzrosty sprzedaży polis HDI i Warta. Program, jego jasność, łatwość i proste zasady na co dzień motywują setki agentów, co pozwala nam uznać ten projekt za realny sukces.

Case study

Zobacz więcej