Warta
Klub Elitarni

Sprzedaż

Uszy prezesów

Zadanie nie było łatwe: jak przekazać dużą ilość informacji prezesom największych multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce? Jak nakłonić tych zapracowanych ludzi do przekazania tego wszystkiego swoim pracownikom? I jednocześnie: jak wesprzeć sprzedaż i wymianę informacji wśród pośredników? Wraz z HDI i Wartą musieliśmy znaleźć inny sposób. I znaleźliśmy.

Branżowy klub wsparcia sprzedaży

Postanowiliśmy stworzyć program wsparcia w postaci zamkniętego, klubowego środowiska. Klub Elitarni miał być forum, platformą, za pomocą której można wymieniać się informacjami w sposób usystematyzowany. Miało to przyczynić się nie tylko do większej higieny pracy, ale i przyspieszenia wymiany informacji. To z kolei miało prowadzić wprost do efektywniejszej sprzedaży i zintegrowania środowisk agentów ubezpieczeniowych.

Sprzedaż na wysokich obrotach

Założenia klubu i serwisu zadziałały natychmiast: ułatwiły pracę, dając przejrzystość w wymianie informacji. Program nie tylko pomaga sprzedawać, ale dodatkowo motywuje. Wraz z Super Car Club zorganizowaliśmy serię eventów dla najwybitniejszych sprzedawców. Można było podczas nich pomknąć najlepszymi autami świata po mazowieckich drogach, a dla najlepszych z najlepszych czekał na mazurskich szutrach w swoim aucie WRC Krzysztof Hołowczyc.

Efektywna sprzedaż i efektowna nagroda

Niech miarą sukcesu programu będą następne dwie edycje eventów dla najlepszych sprzedawców Klubu Elitarni. „Sky is the limit” to motto spotkania i lotów szybowcem z wielokrotnym mistrzem świata, Sebastianem Kawą. W kolejnej odsłonie laureaci brali horyzontalny ślizg bolidem wodnym przy asyście Bartka Marszałka, jedynego polaka w globalnej serii wodnej Formuly 1 – F1H2O.

Warto szukać rozwiązań

Klub Elitarni to przykład zarówno sukcesu komunikacyjnego, jak i nowoczesnego podejścia do technologii, które przynoszą realny i wymierny efekt sprzedażowy. Multiagencje ubezpieczeniowe uczestniczące w programie zanotowały dwucyfrowe wzrosty sprzedaży polis. Prostota i czytelność programu na co dzień motywują setki agentów, co pozwala nam uznać ten projekt za realny sukces.

Case study

Zobacz więcej