Philips Polska Saeco

Sprzedaż

Znaleźć instrukcję espressowo

Wyobraźcie sobie, że któregoś poranka psuje się Wasz ekspres do kawy. Nikomu nie życzymy takiego dramatu, ale wiemy, że w nerwach nie znajdziecie instrukcji obsługi czy telefonu do serwisu. Saeco, włoski producent ekspresów, przewidział to. Właśnie dlatego stworzyliśmy z nim specjalną aplikację dla zapominalskich.

Nie ma burzy mózgów bez kofeiny

Wraz z Philips Polska, właścicielem Saeco, odbyliśmy serię kreatywnych warsztatów. Tak doprecyzowaliśmy cele i zgodziliśmy się , że aplikacja mobilna dla marki ekspresów do kawy będzie czymś więcej niż tylko instrukcją obsługi. Tak powstał projekt, który pozwolił nam nie tylko budować ekspercki wizerunek marki w świecie kawy, ale także zadowolić oczekiwania Klienta i, co najważniejsze, użytkownika ekspresu.

Kawa to też zabawa

Instrukcja czy serwisowa check-lista była prawdziwą przyczyną powstania aplikacji. Chcieliśmy jednak czegoś więcej, dlatego dodaliśmy do niej wiele funkcjonalności, licząc na powrót użytkowników i zachęcając ich do regularnego korzystania z aplikacji. Każdy mógł więc z łatwością poznać fascynującą historię kawy i ciekawostki na jej temat. Wstać na dźwięk budzika emitującego kojące brazylijskie nuty, powróżyć z fusów i poznać przepis na swoją ulubiona kawę.

Domowy barista i serviceman w jednym

Pobudzaliśmy też ducha małego baristy żyjącego w każdym wielbicielu kawy. W apetycznych materiałach wideo zdradzaliśmy tajniki parzenia poszczególnych kaw. A pomiędzy kolejnymi wizytami w aplikacji, sygnalizowaliśmy potrzebę domowej konserwacji ekspresu, usunięcia kamienia czy odświeżenia filtra, by urządzenie działało jak najdłużej, w jak najlepszej kondycji. Wszystko zgodnie z zaleceniami producenta.

 

Smak sukcesu i świeży aromat technologii

Jaki był odzew konsumentów? Aplikacja trafiała na ich urządzenia tuż po zakupie ekspresu Saeco. Do efektywnej dystrybucji marka wykorzystywała m.in. klub konsumencki czy targetowaną komunikację w innych kanałach. Po uruchomieniu projektu nastąpił znaczny wzrost satysfakcji u Klientów marki. Sam projekt zyskał zaś przychylność branży reklamowej i jako jedyne z mobilnych rozwiązań został wówczas wyróżniony w konkursie Golden Arrow.

Case study

Zobacz więcej