Philips Polska Saeco

Sprzedaż

Znaleźć instrukcję espressowo

Wyobraźcie sobie, że któregoś poranka psuje się Wasz ekspres do kawy. Nikomu nie życzymy takiego dramatu, ale wiemy, że w nerwach na pewno nie znajdziecie instrukcji obsługi, czy telefonu do serwisu. Saeco, włoski producent ekspresów przewidział to. Właśnie dlatego zrobiliśmy dla niego specjalną aplikację, dla zapominalskich.

Nie ma burzy mózgów bez kofeiny

Wraz z Philips Polska odbyliśmy serię kreatywnych warsztatów. Tak doprecyzowaliśmy cele i ustaliliśmy, że aplikacją mobilną dla marki ekspresów do kawy będzie czymś więcej niż tylko instrukcją obsługi. Tak powstał projekt, który pozwolił nam budować nie tylko ekspercki wizerunek marki w świecie kawy, ale zadowolić oczekiwania Klienta i co najważniejsze użytkownika ekspresu.

Kawa to też zabawa

Instrukcja czy serwisowa check-lista to prawdziwa przyczyna powstanie aplikacji. Chcieliśmy jednak więcej, dlatego dodaliśmy w aplikacji wiele funkcjonalności, licząc na powrót użytkowników i jej regularne używanie. Od teraz każdy mógł poznać historię kawy i ciekawostki na jej temat. Wstać na dźwięk budzika, emitującego kojące brazylijskie nuty, czy powróżyć z fusów i poznać przepis na swoją ulubiona kawę.

Domowy barista i service man w jednym

Pobudzaliśmy też małego baristę tkwiącego w każdym z wielbicieli kawy. W apetycznych materiałach wideo zdradzaliśmy tajniki parzenia poszczególnych kaw. A pomiędzy kolejnymi wizytami, sygnalizowaliśmy potrzebę domowej konserwacji ekspresu, usunięcia kamienia, czy odświeżenia filtra, tak by działał on dłużej i w najlepszej kondycji. Wszystko z zaleceniami producenta.

 

Smak sukcesu i świeży aromat technologii

Jaki był odzew konsumentów? Aplikacja trafiała na ich urządzenia tuż po zakupie ekspresu Saeco, wykorzystując do efektywnej dystrybucji m.in. klub konsumencki czy targetowaną komunikację w innych kanałach. Po uruchomieniu projektu nastąpił znaczny wzrost satysfakcji u klientów marki. Sam projekt zyskał przychylność branży reklamowej i został wyróżniony jako jedyne z mobilnych rozwiązań w konkursie Golden Arrow.

Case study

Zobacz więcej