Karta Klienta
Mercedes-Benz Polska

Lojalność

No to BENZ!

Stanęliśmy przed sporym wyzwaniem. Jak połączyć, z jednej strony światową markę samochodów, kilkunastu dealerów oraz ASO, kilkadziesiąt różnych wizji na komunikację…

…z tysiącami wysublimowanych Klientów, oczekujących usług na poziomie marki Mercedes-Benz. Myślicie, że ktoś, kto jeździ klasą S, może być zainteresowany programem lojalnościowym?

Co łączy mechanika ze stomatologiem?

Aby przekonać Klienta, pomyśleliśmy nieszablonowo. Gdy boli nas ząb, sięgamy po leki, czekamy, zwlekamy, licząc na to, że przejdzie i w ostateczności umawiamy się do specjalisty. A gdy coś dzieje się z autem? Tego samego dnia zjawiamy się w ASO. To dało nam do myślenia, że musimy nie tylko oczekiwać wizyt w serwisie i wtedy diagnozować, ale przede wszystkim działać profilaktycznie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów.

Kieruj się lojalnością.

Okazało się, że kierowcy Mercedesa potrafią być lojalni wobec marki nie tylko przy zakupie, ale i o wiele dłużej. Znaleźliśmy rozwiązanie na to, jak uprościć i uatrakcyjnić projekt Karta Klienta Mercedes-Benz Polska. W tym przypadku kluczem do sukcesu okazała się personalizacja usług. Program lojalnościowy zaczął działać i stał się realną relacją z marką. O to chodziło.

Autoryzowany Serwis Internetowy

Stworzyliśmy intuicyjną platformę komunikacyjną, która połączyła ASO z Klientem. Indywidualne karty i dostęp do serwisu internetowego zyskały przychylność zainteresowanych. Od wdrożenia Karty Klienta Mercedes-Benz Polska, właściciele aut mają łatwy dostęp do pełnej historii serwisowej swojego pojazdu. W tym samym czasie i na podstawie tych samych danych, marka jest w stanie komunikować się z Klientem, przypominać, a nawet wyprzedzać fakty. Zamiast klasycznej i ogólnej komunikacji, może swobodnie konstruować przekaz i usługi, tak celnie, jak na logo marki przystało.

Wysokie obroty i to na luzie.

Program lojalnościowy i bardzo proste rozwiązania, które zastosowaliśmy, zadziałały do tego stopnia, że doczekały się sporej uwagi w mediach. Jednak to spójność komunikatu z wielu źródeł, a nade wszystko spersonalizowana atrakcyjność oferty sprawiły, że dynamika wzrostu uczestników wciąż rośnie. Mercedes-Benz Polska, dziękujemy za zaufanie.

Case study

Zobacz więcej