Stanęliśmy przed sporym wyzwaniem. Jak połączyć, z jednej strony światową markę samochodów, kilkunastu dealerów oraz ASO, kilkadziesiąt różnych wizji na komunikację…
…z tysiącami wysublimowanych klientów oczekujących usług na poziomie marki Mercedes-Benz. Myślicie, że ktoś, kto jeździ klasą S, może być zainteresowany programem lojalnościowym?
Aby przekonać Klienta pomyśleliśmy nieszablonowo. Gdy boli nas ząb sięgamy po leki, czekamy, zwlekamy, licząc na to, że przejdzie i w ostateczności umawiamy się do specjalisty. A co, gdy coś się dzieje z autem? Jesteśmy tego samego dnia w ASO. To dało nam do myślenia, że musimy nie tylko czekać na wizyty w serwisie i diagnozować, ale przede wszystkim działać profilaktycznie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów.
Okazało się, że kierowcy Mercedesa potrafią być lojalni nie tylko wobec marki przy zakupie, ale o wiele dłużej. Znaleźliśmy rozwiązanie, jak uprościć i uatrakcyjnić projekt Karta Klienta Mercedes Benz Polska. W tym przypadku kluczykiem do sukcesu okazała się personalizacja usług. Program lojalnościowy zaczął działać i stał się realną relacją z marką. Oto chodziło.
Stworzyliśmy intuicyjną platformę komunikacyjną, która z jednej strony i to internetowej łączyła ASO z Klientem. Indywidualne karty i dostęp do serwisu internetowego zyskały przychylność zainteresowanych. Od wdrożenia Karty Klienta Mercedes-Benz Polska, właściciele aut mają jasny i pełny dostęp do historii serwisowej swojego pojazdu. Marka, w tym samym czasie i na podstawie tych samych danych jest w stanie komunikować się z Klientem, przypominać, a nawet wyprzedzać fakty. Zamiast klasycznej i ogólnej komunikacji, może swobodnie konstruować przekaz i usługi, tak celnie, jak na logo marki przystało.
Program lojalnościowy i bardzo proste rozwiązania jakie zastosowaliśmy, zadziałały do tego stopnia, że doczekał się szerokiej komunikacji w wielu mediach. Jednak to spójność komunikatu z wielu źródeł, a nade wszystko spersonalizowana oferta sprawiła, że dynamika uczestników wciąż rośnie. Mercedes-Benz Polska, dziękujemy za zaufanie.