Banki prześcigają się w specjalnych ofertach produktów bankowych. Konsumenci często zarzucani są licznymi promocjami kredytów, kont bankowych i lokat. W tym nadmiarze trudno się we wszystkim połapać. Dlatego w związku z potrzebą precyzyjnego dotarcia do grupy kierowców oraz osób zajmujących się zawodowo transportem, stworzyliśmy specjalny serwis internetowy Bankkierowcy.pl
Z jednej strony portal stanowił rozszerzenie systemu bankowości internetowej dla klientów posiadających w banku kredyt lub leasing. Z drugiej strony był portalem sprzedażowo-informacyjnym pozwalającym każdemu kierowcy na znalezienie poszukiwanych treści czy produktów. Serwis jest typowym one-stop-shop, czyli miejscem, gdzie można załatwić wszystko,
w kwestii zakupu i użytkowania auta. Strona pozwala na finalne dokonanie transakcji sprzedaży i zakupu auta.
Dodatkowo proponuje odpowiednie finansowanie, w tym: kredyty, pożyczki, leasing, ubezpieczenia i karty paliwowe. Zgromadziliśmy w niej również oferty aut poleasingowych, czy specjalne oferty partnerów. Umożliwiliśmy umówienie się na naprawę serwisową, a wszystko, dzięki bogatemu zakresowi usług rekomendowanych przez nas warsztatów partnerskich. W warstwie technologicznej projekt był szalenie wymagający a bezpieczeństwo informacji było naszym absolutnym priorytetem.
Klient miał możliwość planowania wydatków, wyposażenia swojego pojazdu, poznania opinii ekspertów, sprzedaży samochodu lub zakupu nowego. Równocześnie mógł też skorzystać z wielu rabatów oferowanych przez naszych partnerów. Wszystkie te sprawy można było załatwić bez wychodzenia z domu. Udało nam się dotrzeć do specyficznej grupy, jaką są kierowcy i zaproponować im dedykowaną oraz kompleksową ofertę. Umożliwiło to stworzenie mechanizmu odsprzedaży wybranych produktów do podstawowej oferty rozwiązań bankowych i finansowych.
Projekt ten ze względu na swój precyzyjny target i złożoność technologiczną jest wyjątkowy nie tylko w skali kraju. Jest to jedno z rozwiązań w obszarze FIN-TECH, z których jestesmy szczególnie dumni.