Cinema City
Wielki Mały Głos

Marketing

Z małego na wielki ekran

To wyjątkowa akcja, którą przeprowadziliśmy z Cinema City. Jednak nie środowisko kina czy marka były dla nas największym wyzwaniem. Okazała się nim grupa, do której mówiliśmy. Naszym celem były bowiem dzieci, a wszyscy wiemy, jakie są wymagające i bezpośrednie w ocenie.

Dzieci mają głos

Projekt kinowy „Wielki Mały Głos” polegał na bezpośrednim użyczeniu głosów przez dzieci swoim ulubionym bohaterom filmowym. Profesjonalny dubbing to trudna praca i niemałe wyzwanie technologiczne. Jak mogliśmy się spodziewać, dzieciaki dały i głos, i radę.

Wielka nagroda i „Mały Książę”

Akcja, oprócz tego, że miała bawić i angażować, była de facto konkursem dla dzieci. Próbkę swoich umiejętności lektorskich można było przekazać za pomocą serwisu www oraz aplikacji mobilnej. Nagroda była niesamowita: zwycięzca użyczył głosu głównemu bohaterowi animowanej produkcji dla dzieci „Mały Książę”.

Dobre pomysły nie znają granic

Sukces przerósł najśmielsze oczekiwania Cinema City oraz nas samych. Projekt został z powodzeniem odtworzony na innych rynkach europejskich w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Dziecka. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu, jak mawiał Mały Książę, ale daje widoczne efekty – to pointa Redmobile.

Case study

Zobacz więcej