Ekspresowa
pomoc!
Jak utrzymać satysfakcję klienta z zakupu w długim okresie? Jak kształtować doświadczenie płynące z korzystania z produktu aby konsumenci chętniej polecali go nowym klientom.
Czy aplikacja mobilna może być kluczem zwiększenia sprzedaży z polecenia?
Klient
Philips Polska Saeco
Zakres prac
> Koncepcja i kreacja
> Web & mobile app
> Rozwój i utrzymanie, 4 kraje
Podsumowanie
Stworzyliśmy aplikację mobilną, która treścią inspirowała domowych baristów, a muzyką umilała im czas przy filiżance. Przy okazji gwarantowała prawidłowe użytkowanie produktu i była źródłem poleceń. Zobacz jak odnieśliśmy sukces wspólnie z Saeco.
Czarny scenariusz
Wyobraźcie sobie, że któregoś poranka psuje się Wasz ekspres do kawy. Nikomu nie życzymy takiego dramatu, ale wiemy, że w nerwach na pewno nie znajdziecie instrukcji obsługi, czy telefonu do serwisu.
Saeco, włoski producent ekspresów przewidział to. Wspólnie stworzyliśmy specjalną aplikację, by nigdy więcej nie szukać instrukcji obsługi.
Nie ma burzy mózgów bez kofeiny
Wraz z Philips Polska odbyliśmy serię kreatywnych warsztatów. Tak doprecyzowaliśmy cele i ustaliliśmy, że aplikacja mobilna dla marki ekspresów do kawy będzie czymś więcej niż tylko instrukcją obsługi. Tak powstał projekt, który pozwolił nam budować nie tylko ekspercki wizerunek marki w świecie kawy, ale zadowolić oczekiwania Klienta i co najważniejsze użytkownika ekspresu.
Kawa to też zabawa
Instrukcja i serwisowa check-lista to prawdziwe przyczyny powstania aplikacji. Chcieliśmy jednak więcej. Dlatego dodaliśmy w aplikacji funkcjonalności, które zachęcą do powrotu i jej regularnego używania. Od teraz każdy mógł poznać historię kawy i ciekawostki na jej temat. Wstać na dźwięk budzika, emitującego kojące brazylijskie nuty, czy powróżyć z fusów i poznać przepis na swoją ulubiona kawę!
Domowy barista i service-man w jednym
Pobudzaliśmy też małego baristę tkwiącego w każdym z wielbicieli kawy. W apetycznych materiałach wideo zdradzaliśmy tajniki parzenia poszczególnych kaw. A pomiędzy kolejnymi wizytami, sygnalizowaliśmy potrzebę domowej konserwacji ekspresu, usunięcia kamienia, czy odświeżenia filtra, tak by działał on dłużej i w najlepszej kondycji. Wszystko z zaleceniami producenta.
Smak sukcesu
i świeży aromat technologii
Co na to konsumenci? Aplikacja trafiała na ich urządzenia tuż po zakupie ekspresu Saeco. Wykorzystaliśmy do efektywnej dystrybucji m.in. klub konsumencki, opakowanie czy targetowaną komunikację w innych kanałach.
Po uruchomieniu projektu nastąpił wzrost satysfakcji u klientów marki. Sam projekt zyskał przychylność branży reklamowej i został wyróżniony jako jedyne z mobilnych rozwiązań w konkursie Golden Arrow.
Za kulisami
Dużo czasu spędziliśmy z kawą w dłoni analizując z klientem wyzwania jakie przed nami stały. To był jeden z tych projektów, których udało się zrobic krok w tył, żeby potem skoczyc mocno do przodu.
W każdym projekcie poświęcamy dużo uwagi, aby upewnic sie, że brief faktycznie odzwierciedla wyzwania i precyzyjnie definiuje cele marki klienta. Ta praca, szczególnie w dalszym etapie pozwala nam miec pewnosc że pracujemy we właściwym kierunku.
W tym projekcie praca koncepcyjna nad briefem była równie kreatywnym procesem, do praca projektowa i samo wdrożenie technologiczne. A wymyśliliśmy tu naprawdę dużo i mamy tym większą satysfakcję, że wszystkie założenia sie sprawdziły. Skontaktuj sie z nami, chętnie przybliżymy szczegóły naszego warsztatu pracy na spotkaniu.
Rzetelny feedback, jasna komunikacja
Cenisz jasne zasady pracy i czytelną komunikację? Lubisz dobrze zorganizowany zespół, który faktycznie rozumie Twój feedback? Mamy podobnie. Doświadczenia zebrane przez nas przy wymagających projektach dają nam nastawienie i wiedzę, którą chętnie wykorzystujemy zarówno przy punktowych realizacjach, jak i aktywnościach o szerokim, zasięgu.
A Ty, doppio
czy latte?
Jeśli potrzebujesz zespołu do twórczego brainstormu przy nowym projekcie to jest szansa,
że możemy pomóc.
Pozostaw nam swoje dane kontaktowe, zadzwonimy i zapytamy Cię o cele i wyzwania marki w kontekście projektu, w którym moglibyśmy pomóc. Nie zapomnij o kawie!
Zmobilizowaliśmy
To również może Cię zainteresować
Kierunek
lojalność
Stanęliśmy przed sporym wyzwaniem. Jak połączyć, markę samochodów premium, sieć dealerów i autoryzowanych stacji obsługi, kilkadziesiąt różnych wizji na komunikację…
…z tysiącami klientów oczekujących usług na poziomie s-klasy. Myślicie, że oni mogą być zainteresowani programem lojalnościowym?