Warta
Klub Elitarni

Sprzedaż

JAK SKUTECZNIE ZAANGAŻOWAĆ NAJBARDZIEJ ZAPRACOWANYCH PREZESÓW?

Czyli strategia dla wsparcia sprzedaży w zewnętrznych kanałach dystrybucji. Wszystko zaczęło się od próby odpowiedzi na proste pytanie: jak podczas rozmowy telefonicznej dostarczyć prezesom największych multiagencji ubezpieczeniowych możliwie dużo informacji. Okazało się, że nie była to sprawa na telefon – dlatego wspólnie z HDI & Wartą stworzyliśmy kompletny program wsparcia sprzedaży w zewnętrznych kanałach dystrybucji. Tak powstała marka najlepszego programu na rynku ubezpieczeniowym.

KREATYWNA SYNERGIA

Celem Klubu Elitarni było zebranie pod jednym parasolem szeregu rozproszonych działań tak, aby wszystkie aktywności związane z multiagencjami mogły zostać uporządkowane, współdziałać ze sobą, a w rezultacie – by agencje były bardziej efektywne i zwiększały sprzedaż.

WIELKIE EMOCJE

Serwis od samego początku miał być forum dla wymiany informacji między ubezpieczycielem a uczestnikami akcji. Dość szybko jednak obieg informacji zagęścił się na tyle, że właściwie zaczęliśmy prowadzić swego rodzaju dziennik. Tylko w pierwszej edycji, razem z Super Car Clubem, zapewniliśmy uczestnikom możliwość przejażdżki najlepszymi autami świata, takimi jak Ferrari, Lamborghini czy Porsche. Całość zamknęliśmy spotkaniem z Krzysztofem Hołowczycem i co-drivem na leśnych mazurskich drogach. Informacje o kolejnych eventach były oczywiście dostępne w stworzonym przez nas serwisie.

THE SHOW MUST GO ON

dobry projekt “przewodzi” komunikacji na dłużej i nie powinien być jednorazowy

Kolejna edycja “Sky is the limit” również kręciła się wokół sportu. Jej laureaci pod opieką Sebastiana Kawy (szybowcowego mistrza świata i pierwszego człowieka, który szybował nad Himalajami) wzbili się wysoko nad ziemię (na oko – pod same niebo). Wszystko na pokładzie szybowców oraz najbezpieczniejszych awionetek świata – Cirrus SR 22.  

AND ON!

Ostatni rok, to wciąż rozwijana i dopracowana formuła, przyjaźniejsze dla wsparcia biznesu nagrody. Edycja “Sięgać poza horyzont” dała uczestnikom możliwość spotkania motorowodnego mistrza – Bartka Marszałka, który jako jedyny w historii Polak ściga się z globalnej serii F1H2O! Laureaci programu zasiedli na prawym fotelu jego dwumiejscowej łodzi wyścigowej.

WYMIERNE EFEKTY

każde założone działanie powinno się przekładać na konkretne rezultaty

Multiagencje objęte programem Klubu Elitarni realizują istotne wzrosty sprzedaży portfolio Warta HDI, dowodząc, że program całościowo działa motywująco na ich sprzedaż, wspiera biznes, a nagrody i przywileje wzmagają rywalizację. Komunikacja z klubowiczami odbywa się na platformie www programu, wsparta komunikacją sms oraz mailową. Program w nowej formule wygenerował dwucyfrowe wzrosty sprzedaży polis, co pozwala nam uznawać projekt za duży sukces.

Case study

Zobacz więcej