Warta
Klub Elitarni

Sprzedaż

Uszy prezesów

Stanęliśmy przed wyzwaniem, jak dotrzeć telefonicznie z dużą ilością informacji do prezesów największych multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce? Jak nakłonić tych zapracowanych ludzi do przekazania tego wszystkiego swoim pracownikom? Jednocześnie jak wesprzeć sprzedaż i wymianę informacji wśród pośredników? Już na wstępie, klasyczna rozmowa telefoniczna wydała się karkołomnym rozwiązaniem. Wraz z HDI & Wartą musieliśmy znaleźliśmy inny sposób.

Branżowy klub wsparcia sprzedaży

Postanowiliśmy stworzyć program wsparcia w postaci zamkniętego, klubowego środowiska. Klub Elitarni miał być forum, platformą, w której można wymieniać się informacjami w sposób usystematyzowany. Miało to nie tylko przyczynić się do większej higieny pracy, ale ujednolicić i przyspieszyć wymianę informacji. To z kolei, prowadzić wprost do bardziej efektywnej sprzedaży i jednoczyć środowisko agentów ubezpieczeniowych.

Sprzedaż na wysokich obrotach

Założenia klubu i serwisu zadziałały natychmiast. Nie tylko ułatwiły pracę, ale dały przejrzystość w wymianie informacji. Śmiało możemy nazwać go efektywnie działającym forum HDI & Warty. Okazało się, że program nie tylko pomaga sprzedawać, ale dodatkowo motywuje. Dla najlepszych sprzedawców wraz z Super Car Club zorganizowaliśmy event, podczas którego  w towarzystwie Krzysztofa Hołowczyca można było pomknąć najlepszymi autami świata po mazurskich drogach.

Efektywna sprzedaż i efektowna nagroda

Niech miarą sukcesu programu będą kolejne dwie edycje eventów dla najlepszych sprzedawców Klubie Elitarni. „Sky is the limit” to motto spotkania i lotów szybowcem z mistrzem świata, Sebastianem Kawą, czy horyzontalny ślizg bolidem wodnym przy asyście Bartka Marszałka.

Warto szukać rozwiązań

Klub Elitarni to przykład nie tylko sukcesu komunikacyjnego, ale także nowoczesnego podejścia to technologii, która przynosi realny i wymierny efekt sprzedażowy. Multiagencje Ubezpieczeniowe uczestniczące w programie zanotowały dwucyfrowe wzrosty sprzedaży polis. Program, jego jasność, łatwość i proste zasady na co dzień motywują setki agentów, co pozwala nam uznać ten projekt za realny sukces.

Case study

Zobacz więcej