Pernod Ricard youRyou

Sprzedaż

Skuteczne zbieranie leadów

Aby efektywnie zbierać leady, trzeba maksymalnie uprościć sam proces

Niektórym markom wyjątkowo zależy na zbieraniu leadów – choćby brandom alkoholowym. Najlepiej zatem robić to w ich środowisku naturalnym, czyli na imprezach. Jednak aby to wszystko zadziało, trzeba wcześniej zadbać o odpowiednie ukształtowanie samego procesu, tak aby nie stracić uwagi odbiorcy już na starcie. Dlatego tak ważne jest zadbanie o minimalną barierę wejścia, natychmiastowość w zakończeniu procesu pozyskiwania leadu, a w dalszej części wyeliminowanie mozolnego procesu digitalizacji danych. Nie można też zapomnieć o najważniejszym – czyli o nagrodzie czekającej na ankietowanego. My zadbaliśmy o to wszystko, tworząc youRyou dla Pernod Ricard.

Zbierz kluczowe dane

Nie zmarnuj swojej okazji do poznania odbiorcy

Proces stworzenia aplikacji na iPady był nadzwyczaj prosty: wystarczyło poznać preferencje klientów w zakresie stylu konsumowania alkoholu. Uniknęliśmy przy tym braku przystępności tradycyjnej ankiety i zamiast długich pytań stawialiśmy przed użytkownikiem proste statementy. Przygotowany algorytm przypisywał ankietowanego do marki, która według niego była mu najbliższa.

Zaplanuj i działaj natychmiast

Autorskie zastosowanie CRM umożliwiło wsparcie działań eventowych, uzyskane dane były bezcenne. Aplikacja strukturyzowała proces przeprowadzania ankiet, podnosząc jakość gromadzonych leadów. Wyniki automatycznie trafiały do centralnego systemu CRM. Dzięki temu ankiety można było z łatwością przeprowadzać podczas wielu aktywacji i szeregu eventów, podnosząc jednocześnie responsywność konsumentów i zwiększając komfort pracy personelu.

Mniejsze koszty, większa skuteczność, szybkość

Badania ankietowe mogą być proste.

Program otwierał nowy rozdział aktywacji konsumenckich, choćby dzięki temu, że nie trzeba było digitalizować tradycyjnych, papierowych ankiet. Dostęp do danych był zdalny i natychmiastowy. Konsument mógł spodziewać się nowego zaproszenia już następnego ranka po udanej imprezie!

Case study

Zobacz więcej