Karta Klienta
Mercedes-Benz Polska

Lojalność

No to BENZ!

Stanęliśmy przed sporym wyzwaniem. Jak połączyć, z jednej strony światową markę samochodów, kilkunastu dealerów oraz ASO, kilkadziesiąt różnych wizji na komunikację…
…z tysiącami wysublimowanych klientów oczekujących usług na poziomie marki Mercedes-Benz. Myślicie, że ktoś, kto jeździ klasą S, może być zainteresowany programem lojalnościowym?

Co łączy mechanika ze stomatologiem?

Aby przekonać Klienta pomyśleliśmy nieszablonowo. Gdy boli nas ząb sięgamy po leki, czekamy, zwlekamy, licząc na to, że przejdzie i w ostateczności umawiamy się do specjalisty. A co, gdy coś się dzieje z autem? Jesteśmy tego samego dnia w ASO. To dało nam do myślenia, że musimy nie tylko czekać na wizyty w serwisie i diagnozować, ale przede wszystkim działać profilaktycznie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów.

Kieruj się lojalnością.

Okazało się, że kierowcy Mercedesa potrafią być lojalni nie tylko wobec marki przy zakupie, ale o wiele dłużej. Znaleźliśmy rozwiązanie, jak uprościć i uatrakcyjnić projekt Karta Klienta Mercedes Benz Polska. W tym przypadku kluczykiem do sukcesu okazała się personalizacja usług. Program lojalnościowy zaczął działać i stał się realną relacją z marką. Oto chodziło.

Autoryzowany Serwis Internetowy

Stworzyliśmy intuicyjną platformę komunikacyjną, która z jednej strony i to internetowej łączyła ASO z Klientem. Indywidualne karty i dostęp do serwisu internetowego zyskał przychylność zainteresowanych. Od wdrożenia Karty Klienta Mercedes-Benz Polska, właściciele aut mają jasny i pełny dostęp do historii serwisowej swojego pojazdu. Marka, w tym samym czasie i na podstawie tych samych danych jest w stanie komunikować się z Klientem, przypominać, a nawet wyprzedzać fakty. Zamiast klasycznej i ogólnej komunikacji, może swobodnie konstruować przekaz i usługi, tak celnie, jak na logo marki przystało.

Wysokie obroty i to na luzie.

Program lojalnościowy i bardzo proste rozwiązania jakie zastosowaliśmy, zadziałały do tego stopnia, że doczekał się szerokiej komunikacji w wielu mediach. Jednak to spójność komunikatu z wielu źródeł, a nade wszystko spersonalizowana atrakcyjność oferty sprawiły, że dynamika wzrostu uczestników wciąż rośnie. Mercedes-Benz Polska, dziękujemy za zaufanie.

Case study

Zobacz więcej