Karta Klienta
Mercedes-Benz Polska

Lojalność

LOJALNOŚĆ SPOD ZNAKU GWIAZDY

Naszym wyzwaniem było stworzenie na nowo programu skrojonego pod posiadaczy pojazdów Mercedes-Benz takiego, który przyciągnie ich uwagę. Klienci premium wybierają marki na długo i często są im wierni, jednak nie zawsze są zainteresowani programami lojalnościowymi  – w ich przekonaniu nie mają wystarczająco dużo do zaoferowania. Nasz program zmienił to.

WYWAŻONA KOMUNIKACJA

Aby zainteresować właścicieli pojazdów marki Mercedes-Benz, zmodyfikowaliśmy projekt Karta Klienta Mercedes Benz Polska. Pod prostą nazwą kryje się skuteczny i długofalowy program, który pozwolił nam zbudować trwałą i żywą relację z marką. Regularnie zachęcamy klientów do wizyt w serwisie, wychodząc do nich ze specjalnie przygotowaną i spersonalizowaną ofertą.

KARTA PROGRAMU I PRZEJRZYSTY SERWIS INTERNETOWY

Serwis na najwyższym poziomie – zarówno internetowy jak i autoryzowany. Aby przyciągnąć użytkowników do korzystania z kanału online oraz regularnych wizyt w ASO, wyposażyliśmy ich w specjalną indywidualną kartę do programu oraz dostęp do systemu internetowego. To tu mogą zapoznać się ze szczegółowymi informacjami odnośnie swojego pojazdu i jego historii serwisowej. Wszystko przedstawione w przejrzysty i przyjazny sposób – korzystanie z naszego programu ma być realną korzyścią i oszczędnością czasu, a nie koniecznością.

WIELOKANAŁOWA SPERSONALIZOWANA KOMUNIKACJA

Dzięki jasnej i szerokiej komunikacji klienci Mercedes-Benz wiedzieli o programie oraz byli świadomi jego możliwości. Program komunikowany był zarówno w kanałach offline, online, w radio i TV. Wszędzie prezentowaliśmy ten sam spójny komunikat, tym samym gwarantując powodzenie prowadzonych działań. Dowodem na to jest wciąż dynamicznie rosnąca liczba użytkowników.

Case study

Zobacz więcej