Cinema City
Wielki Mały Głos

Marketing

Z małego na wielki ekran

To wyjątkowa akcja, którą udało nam się przeprowadzić z Cinema City. Jednak nie środowisko kina, czy marka była dla nas największym wyzwaniem. Nim okazała się grupa, do której mówiliśmy. Naszym celem okazały się dzieci, a wszyscy wiemy, jak są wymagające i bezpośrednie w ocenie.

Dzieci mają głos

Projekt kinowy “Wielki Mały Głos” polegał na bezpośrednim użyczeniu głosów przez dzieci, swoim ulubionym bohaterom filmowym. Profesjonalny dubbing to trudna praca i niemałe wyzwanie technologiczne. Jak mogliśmy się spodziewać dzieciaki dały i głos i radę.

Wielka nagroda i „Mały Książę”

Akcja oprócz tego, że miała bawić i angażować, była de facto konkursem dla dzieci.  Za pomocą serwisu www oraz aplikacji w środowisku iOS można było dać próbkę swoich umiejętności lektorski. Nagroda była niesamowita. To użyczenie głosu głównemu bohaterowi w animowanej produkcji dla dzieci pt. ”Mały Książę”.

Dobre pomysły nie znają granic

Sukces przerósł najśmielsze oczekiwania Cinema City, jak i nas samych. Popularność projektu została powtórzona na innych rynkach europejskich w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Dziecka. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu, jak mawiał Mały Książę, ale daje widoczne efekty – to pointa Red Mobile.

Case study

Zobacz więcej