Cinema City
Wielki Mały Głos

Marketing

DZIECI TO WYJĄTKOWY I WYMAGAJĄCY ODBIORCA

Świetnie jest zrobić akcję, która sprawi radość dzieciakom!

Rzadko odbiorcy aż tak cieszyli się ze stworzonych dla nich projektów marketingowych. Ale tym razem mówimy o dzieciakach, które mimo tego jak wymagającym są targetem, jednocześnie należą do najbardziej wdzięcznych – czy ktoś się z tym nie zgodzi? Dlatego nie godząc się z powiedzeniem, że “dzieci i ryby głosu nie mają”, razem z Cinema City zrealizowaliśmy projekt “Wielki Mały Głos”.

DUBBING TO ŚWIETNA ZABAWA I WYZWANIE TECHNOLOGICZNE

Akcja była prosta w założeniu: pozwalała każdemu maluchowi wcielić się w swojego ulubionego bajkowego bohatera. Projekt był równie wymagający technologicznie, co niewiarygodnie satysfakcjonujący. Chyba nietrudno sobie wyobrazić, ile uśmiechów na twarzach udało nam się wywołać przy tej okazji… w tym też na naszych!

WIELKIE WYZWANIA MAŁYCH ODBIORCÓW!

Dzieci używają technologii intuicyjnie – wiedzieliśmy, jak to wykorzystać

Wszystko odbywało się w ramach strony WWW i aplikacji iOS. To tam można było zmierzyć się z zadaniem konkursowym, czyli dubbingowaniem postaci z bajek. Nagroda była proporcjonalna do stojącego przed dziećmi wyzwania – dubbingowanie głównej roli w superprodukcji “Mały Książę”. Dostęp do aktorskich prób najmłodszych artystów był oczywiście umożliwiony poprzez galerię konkursową.

ADAPTACJA NA POTRZEBY RYNKÓW EUROPEJSKICH

…czyli dobre rozwiązania są uniwersalne

Po sukcesie w kraju zaadoptowaliśmy projekt na potrzeby kolejnych rynków w ramach akcji prowadzonych na Dzień Dziecka. Tak też trafiliśmy z naszym projektem na inne rynki europejskie, pozwalając realizować się młodym aktorom z innych krajów! 😉

Case study

Zobacz więcej